Havrehedskolen afd. Moruds SFO

SFO, afdeling Morud

SFO er for elever fra 0.-2. klasse.

SFO holder til i dejlige lokaler til højre for hovedindgangen på Afd. Morud. Vi har desuden et fantastisk udeområde med snitteværksted, bålplads og en kæmpe skov, som vi dagligt nyder at lege og lære i.

SFOs dagligdag

SFO åbner hver dag når skoledagen er slut kl. 13.40. I SFO har vi AULA, hvor man selv ”klikker sig ind”, så man viser, at man er i SFO og hvilke aktiviteter man evt. deltager i. Man logger sig ud når man forlader SFO.

Vi starter gerne hver dag i skoven. Fra SFO start kl. 13.40 og frem til kl. ca. 15, hvorefter der også åbner mulighed for aktiviteter og værksteder indendørs.

Hver onsdag laver vi laver mad over bålet og hygger sammen omkring aktiviteten.

Tilvælger man morgenmodulet, åbner SFO allerede kl. 06.00, hvor vores personale står klar med et veldækket morgenbord med friskbagte boller, samt havregryn. Morgenmaden tilbydes frem til kl. 7.30.

En fast morgenrutine er også spil og hygge i SFO, og ”afkrudtning” og boldspilsaktivitet i gymnastisksalen, for de, der har behov for at røre sig lidt.