Havrehedskolens afd. Veflinges SFO

SFO, afdeling Veflinge

SFO er for elever fra 0.-2. klasse.

SFO/Klub holder til i de første lokaler du møder, når du besøger Afd. Veflinge. Her gør vi brug af vores dejlige rum, med mulighed for mange aktiviteter. Vi har derudover et fantastisk udeområde med en stor legeplads, mooncars, bålplads og skov, som vi dagligt nyder at lege og lære i.

SFOs dagligdag

SFO åbner hver dag når skoledagen er slut kl. 13.40. I SFO har vi Komme/gå-modul, hvor man selv ”klikker sig ind”, så man viser, at man er i SFO og hvilke aktiviteter man evt. deltager i. Man logger sig ud når man forlader SFO.

Vi starter gerne ude hver dag fra SFO-start, senere på eftermiddagen åbner vi for mulighed for aktiviteter og værksteder indendørs.

Tilvælger man morgenmodulet, åbner SFO allerede kl. 06.00, hvor vores personale står klar med et veldækket morgenbord med friskbagte boller samt havregryn. Morgenmaden tilbydes frem til kl. 7.30.

En fast morgenrutine er også spil og hygge i SFO, og ”afkrudtning” og boldspilsaktivitet i gymnastisksalen, for de, der har behov for at røre sig lidt.